Uzņēmējdarbība

Uzņēmējus un kompetenču attīstību Rundāles novadā veicina Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centrs (RUKAC) 

Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centra vadītāja: Santa Švāģere (Tālrunis:28343312; e-pasts:santa.svagere@rundale.lv)

Ir pieejams līdzfinansējums uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai “Īsteno savu ideju Rundālē”

Līdzfinansējuma piešķiršanas mērķis ir sniegt atbalstu Rundāles novada jauno uzņēmumu vai fizisko personu projektiem, kas tiks realizēti Rundāles novadā tādā veidā veidojot aktīvu ekonomisko vidi, radot jaunus produktus un pakalpojumus, kā arī radot jaunas darba vietas. Līdzfinansējumu piešķir projektiem, kas paredz jauna produkta vai jauna pakalpojuma izveidošanu un jaunu darbavietu (vienu vai vairāk) radīšanu.
Maksimālais līdzfinansējuma apmērs vienam Pretendentam:
• viena gada projektam – līdz 3000 eiro apmērā;
• divu gadu projektam – līdz 5000 eiro apmērā, saņemot finansējumu līdz 3000 eiro pirmajā gadā un līdz 2000 eiro otrajā gadā;
• trīs gadu projektam – līdz 6000 eiro apmērā, saņemot finansējumu līdz 3000 eiro pirmajā gadā, līdz 2000 eiro otrajā gadā un līdz 1000 eiro trešajā gadā.

Nolikums līdzfinansējuma piešķiršanai >> 


Uzņēmēju radīto produktu un pakalpojumu atpazīstamības veicināšanai un atbalstam ir radīt logotips "Kronēts Rundālē"

„Kronēts Rundālē” ir preču un pakalpojumu atpazīstamības zīme. To lieto, lai veicinātu un popularizētu Rundāles novada teritorijā ražoto produktu vai sniegto pakalpojumu atpazīstamību Latvijā un ārvalstīs. Komerciāliem mērķiem to var izmantot uz izstrādājumiem - suvenīriem, prezentācijas materiāliem, iepakojumiem, produktiem - un pakalpojumu popularizēšanai.

Kārtība, kādā tiek atļauta logotipa "Kronēts Rundālē" izmantošana >>

Lapa atjaunota: 10.02.2020. 17:27
Eiropas Gada pašvaldība

Kalendārs

P
O
T
C
Pk
S
Sv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Lapā tiek izmantotas sīkdatnes, lai mēs varētu jums piedāvāt labāku saturu. Izmantojot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Labi Uzzināt vairāk